poniedziałek, 8 marca 2010

Dzień Kobiet, Dzień Kobiet, niechaj każden jeden się dowie...























Szczególnym zwolennikiem świąt typu Dzień Ślusarza i Spawacza Łukowego albo Dzień Kobiet może nie jestem (poza, oczywiście, Dniem Rolnika i Dniem Hodowcy Oziminy), ale co tam, każda okazja jest dobra żeby skoczyć do piwniczki po gąsiorek. Jedna taka gazeta odwołała Dzień Kobiet. Zrobili Dzień Faceta z Karoryfelem, a dla Dnia Kobiet powiedzieli, że nie przysługuje. My się wszakże tym nie przejmujemy, tylko składamy życzenia dla wszystkich kobietek: dużych, małych, młodych, mądrych i tak dalej. Rośnijcie duże i okrąglutkie. Oj, bo w papę wyrwę! Znaczy się chciałem powiedzieć, że wszystkiego najlepszego, sto lat, zdrowie wszystkich pań, aby nam się, za spotkanie, na zdrowie, i jeszcze jeden i jeszcze raz, no, rozchodniaczka, strzemiennego, to jeszcze hołoblowego, o mój ty rozmarynie.

20 komentarzy:

  1. A ja tam mogę rosnąć duża i okrąglutka i w papę nie dam, zawsze mogę wtedy powiedzieć żem gruba przez Czyprak Antoniego ;)
    Serdeczności :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziekuje w imieniu swoim:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Antoni 11 marca Dzień 40 Męczenników czyli Dzień Faceta, a we wrześniu Dzień Chłopaka :)
    Kaloryferki ćwicz i bądź nam cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to rozwijamy, tego no... no tego właśnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Radziulis Czesław8 marca 2010 11:13

    Łoj Antoni.. toć to moje zdjęcie w tej gazecie. W zeszłym roku po sianokosach ;)
    Neee.. nie to z karoryferem.. ja tam obok n1 3-14 wyglądam zza krzaka.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprytnie, Mafilko, sprytnie. Żeby to się tylko nie skończyło kolejką do obicia twarzy dla Antoniego.

    A ja w imieniu swoim mówię nie za ma co, Basiu ;)

    Magento, kaloryferki, powiadasz? To zdecydowanie nie moje święto. Oj, nie moje :D

    No to hyc, Zemfi, aby nam się. Świeżuśka śliwowincja, jeszcze ciepła.

    Czesławie, no jak ja Ciebie mogłem nie poznać! A tam pod datą 20.03 to nie kasztanka Twoja aby? Od tyłu sfotografowana, tylko dla niej uszyska sterczą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziękowania radosne:),
    mój Ty... Rozmarynie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no toś pojechał z tymi okrągłymi... ;)))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękne kalendarium. Teraz już wiem skąd wiesz kiedy dzień pracownika chlewika, czy operatora traktora.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja przyjmuje zyczenia duża i okrąglutka :-)))
    No to Antoni buzi , buzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już jestem duża i okrąglutka ( bliny, kartacze, nie powiem od kogo...)ale serdecznie dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję pięknie :-)
    nawet za te przekreślone, chociaż mnie to już raczej wystarczy tego, co mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdrowie, kochanieńkie, na zdrowie.

    Robercie, ale przekreśliłem! ;)

    Lo, prawda, że niebrydkie? Trzeba wiedzieć, skąd czerpać wiedzę. Chociaż, Dzień Kobiet zlikwidowali, ostatnio nie umieścili też Dnia Kierowcy Taczki... Trochę lipa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje i profilaktycznie juz dzisiaj, by ozimina wzeszla i nad podziw sie udala Szczesliwego Dnia Hodowcy Oziminy zycze Antoni! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Baloniku nasz malutki, rośnij duży okrąglutki" - widać że Antoni w przedszkolu nie próżnował tylko wierszyki opanowywał :D
    Dziękuję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. okrąglutka to być nie chce, a za zyczonka dziękować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe, dziękuję, Buruuberii! Dobrze by było, gdyż płotek nowy wokół skalniaczka postawić zamiaruję żeby kurki nasion żuławnika skalnego i nastrojka śliwotka nie wydziobywały dla mnie. Kupić drewno muszę, bo rozumiesz, leśniczy Zawojko powiedział, że jak mnie jeszcze raz w lesie z piłą zobaczy, to nie będzie czego ze mnie zbierać.

    Moniko, a jakże, się śpiewało przy pasaniu krówek ;)

    Aga, widzisz, ja też nie chcem, ale muszem! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. No nie ma to Antoni jak dobrze do Dnia Hodowcy Oziminy sie przygotowac! A na lesniczego uwazaj, bo kto nam postawi kalwados, jesliby temu lesniczemu udalo sie Ciebie dogonic... :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja żem zupełnie nie w temacie dyskusji, ale odbieram spóźnione życzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Buruuberii, szczęściem on jedną nogę drzewnianną ma, ale, chaliera, procą niekiepsko posługuje się.

    A proszę Cię bardzo, Polko. Spóźnione, ale nieprzeterminowane ;)

    OdpowiedzUsuń